Ana içeriğe atla

Neden Olmaz?

                                                          
Neden olmaz güzel bayan
Biliyor musunuz?
Anlatayım ama sonunda
Kızmayacaksınız bana…
İkinci görüşümdü
Gözlerinize baktığımda
Birincisinde mi?
Bakamamıştım ki.
Gizli,gizli
Süzmeye çalıştım gözlerinizi
Gülümserken
Nasıl acaba derken
O görsel şölen başladı
Kısa da olsa
benim karşımda birden.
Görüşemeyeceğimizi teyit etmişken
Mesajınız geliverdi
Derinlerden , yüreğinizden
Bende en kuytularımdan yazıyorum
İstemeden.
Olmaz güzel bayan.
Ben gözlerinize baktığımda
Belki roman yazacağım
Ellerinizle
Belki,
Çok uzun seyahatlere çıkacağım
Akşamları
Kırmızı Şarap eşliğinde
Size şiirlerimi okuyacağım
Sarılacağım sımsıkı.
Atıp savurmam kuru sıkı.
Çok dertliyim
Sizi dert ortağı yapacağım
Çok konuşacağım,
Bu yüzden uyuduğunuzda
Seyredeceğim sizi
Geceden sabaha.
Sonrası malum
Muhtemelen
Yalnız kalacağım
Ben nedenini anlayacağım yalnızlığımın
Siz anlatamayacaksınız
Ben sizi bir süre özlerim
Sonra kaldığım yerden
Rüyalarıma geri dönerim.
Hatırlayıp,hatırlamadığınızı
Düşünmem.
Beni silmeden önceki
Son resminize bakarım
Yüreğimi dağlarım
Azıcık ağlarım.
Ne kendinizi üzün
Ne beni
Hiç düşünmeyin sakın
O olsaydı şu olsaydı
Olabilir mi diye
Olmaz güzel bayan.
Merak etmeyin.
Alışığım ben özlemlere,
Hey gidi hey’lere,
Olsaydı ne güzel olurdu be’lere,
İç ve of çekişlere.
Yaşamamışsınızdır mutlaka
Yaşamayın da.
Her gün yine buluşturun bizi
O güzel fotoğraflarınızla
Ben bakarım her daim

Rakı kadehlerinde kaybolduğumda…..

22.09.2016
24.35

Yorumlar